Monday 9 January 2012

aku rela undur diri

sahabat . aku minta maaf kalau ada banyak silap aku dekat kau. aku cuma risau bila kau tak ada bersama.aku bukan benci kan kau, tapi aku benci pada mereka yang cuba merampas kau daripada aku.sememangnya aku sedar aku memang bukan sahabat yang kau idam kan, bukan sahabat yang selalu dapat bersama kau bila kau dalam kesusahan, tapi aku nak kau tahu aku lah sahabat yang selalu ingat kan kau, yang selali ingin bersama kau tak kira susah atau pun senang.tapi ada faktor-2 yang menyebabkan kau jauh dari aku.mungkin kau dah mula benci pada aku, atau pun mungkin kau sudah temui sahabat lain yang tak akan menyusahkan kau seperti mana aku selalu menyusahkan kau.
Sahabat, aku nak kau tahu bahawa kau lah yang terbaik bagi aku.kau memang tak ada ganti nya.tapi ni mungkin masa nya untuk kau temui insan lain selain aku.aku rela aku pasrah dan aku redha.
terima kasih atas segala nya sahabat :')


#imcrying.KINDA

1 comment: